[linux] xfce4 - keyboard selector (switcher)

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Úterý Září 30 21:44:53 CEST 2008

Zdravim,

ked som davnejsie isiel na Xfce, riesil som to tiez. Nastastie, v Xfce
sa daju priradovat lubovolne prikazy klavesovym skratkam.

Otvor si nastavenia klavesnice (neviem presne kde ale takto to vyzera
http://www.home.unix-ag.org/bmeurer/articles/images/xfce44-preferences-keyboard.png)

a prirad dvom klavesovym skratkam pre system tieto prikazy
  setxkbmap us
  setxkbmap sk
resp pre qwerty
  setxkbmap sk -variant qwerty

napr ja som to mal priradene k ctrl+alt+shift+z a ctrl+alt+shift+x a s
tym som si pohodlne menil layouty ;-)

--
Stefan Huska