[linux] Web stranka v lokalnej sieti

Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Středa Duben 1 08:44:28 CEST 2009

Ing. Jan ONDREJ  wrote / napísal(a):
> Ahoj,
>
>   akosi si zabudol napisat, aky problem ti to hlasi.
> Pod pojmom "nefunguje" moze byt skrytych velmi vela problemov, ja ich
> zvycajne pripisujem chybe uzivatela.

Chyba je za stranka sa uzivatelovy nenacita. Mozno si myslim nespravne
domena je registrovana vlan ip routera a presmerovanie je spravene zo
sveta na vnutorny server. A on si asi nevie poradit ked niekto sa
prichadza z lokalnej siete lebo tam presmerovanie nie je nastavene. Ale
ako pisem mozem sa mylit.