[linux] SSH tunel na apache na beh bugzilla-y

Peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Duben 2 19:02:00 CEST 2009

Vazena konferencia!

nevie mi niekto poradity, ci sa da sputit apache s parametrom tak, aby nevysel
na porte ale posielal a prijmal data z/do ssh tunelu?

Velmi dobre sa mi totiz osvedcil tento tunel pri pouziti SVN-ka s
autentifikaciou klucom. Na tom serveri nie som root.

Teraz riesim Bugzilla-u a kedze nainstalovany apache mi blokol moznost dat si
pre homepage do .htaccess  ExecCGI,t a jedine protokoly, ktore idu vom su
podla nmap-u
21/tcp     open        ftp
22/tcp     open        ssh
80/tcp     open        http
443/tcp    open        https
465/tcp    open        smtps
554/tcp    open        rtsp
995/tcp    open        pop3s
7070/tcp   open        realserver

 a aj ten ftp port je scp server. Navyse moj build Apache sice, kedze nie som
root, vystavim na port ale prijma spojenie len z localhost.

takze ssh tunel je jedine riesenie

S vdakou
Peto