[linux] SSH tunel na apache na beh bugzilla-y

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Duben 2 19:08:13 CEST 2009

SSH tunelom sice mozes urobit redirekt na port apacha, ale nie celkom tak
ako pises. Nebude to robit priamo apache, ale ty ako klient, ktory sa bude
chciet pripojit na ten apache na localhoste.

Ale inak ked sa bindujes apacheom na niektore porty, tak mozes ako adresu
namiesto localhostu zadat 0.0.0.0 (vsetky adresy). Tym sa Ti bindne na
vsetky adresy a budes ho mat dostupny na vsetkych adresach.

Za beznych okolnosti na to ma user pravo. Administrator to moze blokovat
napr. cez firewall (iptables), takze by sa Ti user nemohol pripojit na tvoj
apache, ale to uz by bolo lepsie dohodnut s administratorom. Tym ssh
presmerovanim to mozes presmerovat na iny server. Ale to uz si na tom inom
servri mozes rovno spustit ten apache. Pokial by si to presmeroval na ten
isty pocitac, zrejme budes mat ten isty problem ako predtym.

		SAL