[linux] SSH tunel na apache na beh bugzilla-y

peto peter.fodrek na stuba.sk
Čtvrtek Duben 2 21:54:00 CEST 2009

Dna Stv 2. April 2009 19:08 Ing. Jan ONDREJ napisal:
> SSH tunelom sice mozes urobit redirekt na port apacha, ale nie celkom tak
> ako pises. Nebude to robit priamo apache, ale ty ako klient, ktory sa bude
> chciet pripojit na ten apache na localhoste.

povedane inak program ktory preposiela komunikaciu s apache do tuela

> Ale inak ked sa bindujes apacheom na niektore porty, tak mozes ako adresu
> namiesto localhostu zadat 0.0.0.0 (vsetky adresy). Tym sa Ti bindne na
> vsetky adresy a budes ho mat dostupny na vsetkych adresach.

Ale to robi, on je bindnuty na vsetych sietovkach ale odpoveda len na connect
z localhost, to uz mi root povedal v suvislosti so svnserve, ktory sa bindol
vsade ale odpovedal len localhostu

Dakujem
Petp