[linux] SSH tunel na apache na beh bugzilla-y

Středa Duben 8 13:12:58 CEST 2009

On 02.04.09 23:18, peto wrote:
> Sockety poznam z pohladu gcc-ka,  ale nie som security-ak
> ono aj netstat ukaze LISTEN na vzdialenu IP *.*
> cize programatorske INADDR_ANY vo volani bind ale accept skonci len ak connect
> ide z localhostu.

divne. niektore OS to tusim vedia, ale neviem o tom, ze by to vedel apache.
Mozno firewall alebo nejake bezpecnostne obmedzenie na danej masine.

> Na tom BSD-cku, e kombinacia IPv4/IPv6 a ja sa nepripojim cez IPv4 nfe0
> sietovku k serveru - spojenie nespadne ono to vyzera ako keby accept na
> serveri nevyskocil z cakacej slucky. Spojenie nie je ukoncene, ale neprijdu
> ziadne data zo servera

pride aspon potvrdenie spojenie (connection established)?

Christian Science Programming: "Let God Debug It!".