[linux] munin cpu plugin

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Středa Duben 8 16:15:49 CEST 2009

Cau,

Ono je to naozaj jednojadrovy xeon, ktory ma zapnute HT. Ten server uz
ma par rokov (HP ML150 G2).

Ale aj ked je to HT, tak doteraz to ukazovalo spravne. Ked si pozries
ten graf http://stan.oneemedia.com/cpu.png tak vsetky polozky dokopy
musia davat 200%. Je v tom zahrnute aj IO wait, aj irq aj idle. Ked si
spocitas "Cur" hodnoty tak dokopy davaju iba 193%. Ako keby este
existovala polozka, ktora ma tych zvysnych 7%, ale kernel ju nikde
nereportuje. A podla grafu cim vyssia je zataz, tym vacsie percento
zmizne.
Ja to CPU nevytazujem na 100% - tych 200% v grafe je vratane idle
cyklov.

--
  bYE, Marki