[linux] munin cpu plugin

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Středa Duben 8 16:32:47 CEST 2009

Som si dajako zle na mobile pozrel ten graf. Hej, malo by to tak byt a aj na
grafe vidno, ze dakedy to tak bolo. Do jadra moc nevidim a tak tipujem, ze to
nejaky inteligentny virus sa snazi schovavat svoju cinnost a zle spocitava
veci :D alebo kernelu nesedi procesor. Alebo mozno nop instrukcie, co zvykli
niektore intel procesory pouzivat na ochladenie sa, ked im bolo priteplo?

Podla vsetkeho by som to ale tipol na neznamy detail v jadre, pripadne jadro v
kombinacii so 64bitmi. Ak je to problem, ktory je vazny, tak skus vymenit
jadro, ak to je mozne. (aj ked ja osobne jadru dost verim a myslim, ze bug by
v takejto veci v nom nemal byt)

PS: ak by si vypol HT a graf by nebol stale v sucte 100%, tak by to znamenalo,
ze HT mu nerobi zle, ale daco ine. Ak mas moznost, zakaz v biose na chvilu
HT. Viac asi neporadim :-/

--
Odborník na všetko je zlý odborník. Ja sa snažím byť výnimkou potvrdzujúcou
pravidlo.