[linux] PostgreSQL hosting wanted

patrik na foral.sk patrik na foral.sk
Středa Duben 15 09:39:59 CEST 2009

Pavol Lajciak napsal(a):
> Ahoj,
>
> Ja pouzivam fastweb.sk, ale neviem aku maju verziu. Ta, ktoru tam maju,
> mi ide s tym,
> co potrebujem. Su dost ustretovy, niektore veci sa daju dohodnut.

fastweb sa zda byt domains.sk len pod inou znackou... co moc nechapem.
U domains.sk som staval par webov a nemam moc pozitivne skusenosti, aj
ked pravda je, ze nejake zasadne problemy neboli a ustretovost bola.
Asi som v tomto strasne zhyckany - websupport.sk dava latku dost
vysoko, pretoze tam ustretovost ani nepotrebujem, vsetko co treba si
nastavim sam. A WS ma aj PostgreSQL, ale asi len verziu 8.3.0. Kedze
Ostry chce > 8.3.6, bude treba hladat inde alebo sa skusit dohodnut.
Domains ma PostgreSQL 8.3.4 (scorpius.domains.sk).
--
Patrik Jan (pa3k)