[linux] FTP server vsftpd SUSE

Pavlovič, Rudolf Rudolf.Pavlovic na posam.sk
Úterý Duben 21 08:50:44 CEST 2009

Asi si zle hladal ;-)

chroot_local_user=YES

asi vyriesi tvoj problem

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On Behalf Of Stenli
Sent: Tuesday, April 21, 2009 8:46 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] FTP server vsftpd SUSE

zdravim,

mam SUSE a na nom nainstalovany vsftp. Mam vsak problem s home adresarom
pre userov. Ked sa prihlasim na ftp prihlasi ma do spravneho adresara,
ale user ma prava prehliadat vsetky adresare na na HDD. Potrebujem ho
obmedzit len na dany home adresar. Vie mi niekto pomoct?
Ujo google ma sklamal :) alebo som len zle hladal.

Dakujem

Stenli