[linux] graficke rozlisenia virtualnych systemov

Stefan Skoda skoda na fvs.upjs.sk
Čtvrtek Duben 23 16:12:13 CEST 2009

Zdravim,

uz nejaky cas sa snazim dopracovat k moznosti povolit pre virtualne
systemy beziace pod kvm-qemu(fedora9) a xen(centos5.2) dalsie rozlisenia
ako su standardne ponukane 800x600,1024x768 a 1280x1024, pripadne
ci sa daju aj priamo zadefinovat rozlisenia virtualneho "monitoru"

Docital som sa akurat na niekolkych forach o volbe "-std-vga",
ktory by pre KVM mal pri spustani cez prikazovy riadok zapnut
alternativny graficky adapter a umoznit vyssie rozlisenia.
Nedari sa mi to ale spojazdnit cez prikazovy riadok
(t.j. virtualne beziaci windows nezaregistroval ziadnu zmenu)
a nenasiel som ani info ako to nastavit priamo v konfiguracnom
subore pre xen ani libvirt

Moze mi s tym niekdo poradit ?

Stevo