[linux] funkcionalne jazyky

dxr dxr na zoznam.sk
Pondělí Srpen 3 09:53:09 CEST 2009

este si pozri LUA

okrem ineho perl,python,ruby,java a .net su sice nie to co hladas ale
asi by som spaloval freetime niekde tam
a to C sa nauc dobre to sa ti zide tam kde tieto jazyky uz nevlazdu
(embed. AVR/PIC alebo speed pripadne native code)
dovod preco tieto jazyky python/ruby dnes uz skoro vsade lepsie sa to
cita ako perl ma to pekne frameworky a RAD a GUI sa daa
JAVA .NET - dovod velmi jednoduchy je to dnes a este nejaku dobu ziadane
a dobre platene ( zniecoho treba zit hobby programming je nevynosne)
PERL sa zide ak by si robil v nejakom enterp. enviromente kde nemozes
pouzivat ostatne spomenute ;)