[linux] Presunutie sprav procmailom do maildir adresara

Rastislav Nedorost rne na dflex.sk
Čtvrtek Srpen 6 18:41:56 CEST 2009

Zdravim konferenciu,

Nedavno som prenasal postu na novy server, na ktorom je tiez pouzity

postfix, avsak posta je zapisovana maildir formatom. Na oboch serveroch

je na filtrovanie spamov pouzity spamassassin. Na starom serveri som

pomocou procmailu spamy presuval do SPOLOCNEHO mailboxu "spamy".

Dovodom je, aby som sa pripadne dostal k spravam omylom zaradenym

medzi spamy.

Na novom serveri by som potreboval urobit nieco podobne, ale co sprava,

to subor do adresara /home/spamy/Maildir. To sice cez procmail urobim,

ale ownerom je vzdy root, takze dovecot sa k spravam nedostane a ohlasi

vnutornu chybu. Naivne som si myslel som, ze mi pomoze sticky bit

z nadradeneho adresara.

Viete niekto poradit, ako zariadit, aby sa spamove maily vsetkych

pouzivatelov dostali do spolocnej mailovej schranky vo formate maildir?

Za navedenie akym smerom pokracovat vopred dakujem

Rasto