[linux] KOMERCIA

arch127 arch127 na archanet.info
Středa Srpen 19 18:27:59 CEST 2009

Dobry den,
dovolujem si tymto mailom oslovit vsetkych, ktori by mohli mat zaujem na
spolupraci v projekte ktory zasahuje aj do komercnej oblasti.  Idealni by
boli ludia, ktori nepotrebuju na dosiahnutie ciela formu podnikania s.r.o.
Zaujem je o predaj koncovym zakaznikom "garazovejsich" produktov ale
kvalitnym sposobom.

Model spoluprace je mozne najst aj vo forme podnikania zivnost, ak je vizia
pomalsieho ale trvaleho postupu. Odbremenit koncoveho zakaznika od DPH a
nedotovat zbytocne cez neho stat (a namiesto toho len ludi priamo
zucastnenych na predaji a inych cinnostiach), zivnost tak isto ponuka
moznost vzajomneho predaja a nakupu. DPH, ktora je povazovana za prekazku
spoluprace viac nemusi byt problemom ale naopak vyhodou.

Napriklad umiestnim na stranky mojho spolocnika reklamu na moje stranky a za
to, ze vyhlada vhodnych zakaznikov do mojho e-shopu od neho nakupim
napriklad reklamu (avsak nie pausalne ale napriklad podla poctu
sprostredkovanych zakaznikov) atd. Netreba ziadne sklady a velke pociatocne
investicie ale pripadny spolocnik musi okrem obchodovania vediet aj ine veci
aby projekt nebol pre neho len prostym predajom, ale takisto viziou
spoluprace aj inym sposobom, pretoze tento system predaja sluzi na to, aby
clovek mohol zacat aj bez pociatocnych investicii a neskor, ak bude mat
zaujem, mohol sa zucastnit aj inak, rozvoj je priorita projektu a ten nie je
dany len marketingom.

Dakujem za pripadnu odozvu ludi s konkretnymi navrhmi ale aj otazkami.
Nacrtnuty model je len nazornou ukazkou a mozno ho dalej vylepsovat s ludmi
co by mali podobnu viziu.

stranky projektu:
http://archlinux.sk
http://archanet.sk