[linux] viac nezavislych uzivatelov, monitorov, klavesnic na jednom pc

riki phobie na axfr.org
Úterý Prosinec 1 01:03:46 CET 2009

Cau,

a aky je problem s dvoma / viacerymi x servermi s roznymi layoutmi?

pri usb grafikach, mysiach, klavesniciach a zvukovych kartach asi budes
obmedzeny len poctom dostupnych preruseni a dostupnym vykonom hw
platformy ktoru si vyberies :).

r.