[linux] viac nezavislych uzivatelov, monitorov, klavesnic na jednom pc

Peter Fodrek peter.fodrek na stuba.sk
Úterý Prosinec 1 07:22:52 CET 2009

On Monday 30 November 2009 22:42:52 mharusti na chirasys.sk wrote:
> Ahojte,
> poradte mi prosim Vas ci existuje a kde sa o tom dozviem viac, nieco
> taketo:
> potreboval by som spojazdnit linuxovy pc(server), kde by bezali X a mohol
> by som nan pripojit dva, pripadne viacero monitorov+klavesnice+mysi
> (pripadne touchscreen-y), na ktorych by mohli nezavisle robit dvaja,
> pripadne viaceri uzivatelia.

Unixy a teda aj Linusov Unix aka. Linux je na neico take priamo vyvinuty...
Prave preto je X Windows system (momentalne v Linuxe ako X.org)
 je navrhnuty tak, ako je...

jedno komercne riesenie je na str 14 pdf-ka na URL
http://www.linuxexpres.cz/upload/leu05-04.pdf

teda stacia ti bud USB grafiky, alebo jedna Ati Radeon 5870 Eyefininty so 6
vystupmi a spravne nakonfigurovany ovladac Ati fglrx verzia Catalyst for Linux
9.11(z minuleho mesiaca) alebo novsi
a k tomu klavesnciea mysi.. Pripadne nieco podobne od nVidia...

Peto