[linux] Flash (Predtym: Xubuntu 9.10 na slabom HW - ake mate skusenosti?)

Vojtech Zachar linuxak na realtime.sk
Středa Prosinec 9 21:46:10 CET 2009

Dna Tue, Dec 08, 2009, Jan Ostrochovsky napisal:
> [...]
> mojim problemom, lebo stale to suvisi s linuxom
>
> snazim sa vyriesit problem, ze niektore streamovane videa na baze flash mi
> na ubuntu 9.10 nefunguju ako by mali (problem som mal aj na 9.04) - mam
> x86_64 (graficku kartu ATI, neviem ci to s tym moze mat suvis)
>
> youtube v pohode, ale napr. toto
> http://www.zive.cz/clanky/tyden-zive-jak-otehotnet-a-jak-zhubnout/sc-3-a-150023/default.aspxuz
> nie je take bezproblemove - s adobe flash pluginom to niekolko sekund
> ide, a potom sa zasekne, s gnashom alebo libswfdec ani to

Ak nie tento mail, tak to video offtopic urcite je. :-)
Bezi mi to video uz 9 min bez problemov. Dalej to uz nepotrebujem dufam
testovat.

Moj konfig je Slackware64, NVidia 9800GT, Shockwave Flash 10.0 r32, FF 3.5.3
Obcas sa mi v minulosti s tymto konfigom stalo, ze mi flash zmrzol, alebo
zacal prehravat nieco dalsie v poradi (nejaky SK televizny serial na tvjoj
tusim, rozdeleny na casti). Zistil som, ze pri dlhych flashoch treba mat
dost volneho miesta v /tmp adresari. :-)
Odvtedy nemam problem.

Vojto