[linux] Blokovanie cudzich PC

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Neděle Prosinec 13 22:50:30 CET 2009

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ty si jeden z tych, co si myslia ze internet = http ?

No jo pouzil som zludovele oznacenie, pri ktorom [pristup na webove
sluzby=internet]
Ospravedlnujem sa - sam to nemam rad :-P (niekedy to proste vyklzne)
> myslim ze ide o rozumne hoci nie velmi casto pouzivane riesenie autentizacie
> na kablovom ethernete. Aby nikto nemohol oklamat siet tym ze si zmeni
> ethernet adresu (lahke) alebo pichne kabel do ineho portu na switchi
> pripadne rovno niekomu slohne kabel (niekedy este lahsie)

Ja by som prave naopak povedal, ze je velmi casto pouzivane, a najma v
korporatnych sietach 'vacsich' firiem.
Je to riesenie, ktore ma tiez svoje muchy...tak ako vsetky riesenia nie
je neoklamatelne, nesie so sebou rizika...a podobne.
Juraj si sam musi zvazit rozne moznosti riesenia.

--
Peter