[linux] instalacia FreeNX na CentOS

Stefan Skoda skoda na fvs.upjs.sk
Středa Prosinec 16 10:22:25 CET 2009

Nazdar,

dik za odpoved, prave to skusam a studujem konfiguraciu.
Pri instalacii mi ale nehlasil nejake zavislosti (len nx a freenx).
Mozes mi povedat aky sposob autentifikacie pouzivas ?
Podla navodu na strankach centos jedine treba nastavit (odporucaju)
pouzivat autentifikaciu cez nxdb uzivatelov namiesto ssh.
Je nejaky vazny dovod, preco nepouzivat standardne ucty ssh ?

Zaklad mi uz nabehol, ale teraz riesim nejake problemy s konfiguraciou
Gnome (nesedi mu klavesnica) a appletmi (nenabehnu a chce mi ich vsetky
postupne zmazat). Vyzera to, ako keby sa bili nastavenia NX klienta
a fyzickej grafickej konzoly (hlasil napr. inu klavesnicu, chcel
rozpoznavat smart card ...)

Stevo