[linux] spravne acl pre dir

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Středa Prosinec 23 09:58:20 CET 2009

Niesom si isty..
ale nemal by byt user HaMo clenom skupiny apache .. :?

prip este nejake to nastavenie pre adresar .../apache/HaMo
v konfiguraku pre apache..

----- Original Message -----
From: "Tomas M" <artycoka na gmail.com>
To: "'Vseobecna diskusia o Linuxe'" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, December 23, 2009 8:57 AM
Subject: [linux] spravne acl pre dir

Zdravim potreboval by som radu.
Potreboval by som nejako spravit aby pre zlozku
/var/www/apache/HaMo
Mal user hamo plny pristup ...do tej zlozky sa stahuju somariny aj inych
userov a aj cez nfs veci a td a vzdy to tam je rozhadzane a potreboval by
som aby user hamo tam mal v tej zlozke taky pristup aby mohol hocico
editovat mazat zapisovat citat ,plny pristup.
Prikazom chmod -R 755 /var/www/apache/HaMo
To funguje ale to iba dokym sa kontent tej zlozky nezmeni a nenahra sa tam
nieco nove.
Poradte pls skusal som prikazi
find /var/www/apache/HaMo -type f -exec setfacl    -m u:hamo:rw-,m::rw- {}
\;
find /var/www/apache/HaMo -type d -exec setfacl -d -m u:hamo:rwx,m::rwx {}
\;
find /var/www/apache/HaMo -type d -exec setfacl    -m u:hamo:rwx,m::rwx {}
\;
vsetky bez uspechu vypisalo mi veci typu

setfacl: /var/www/apache/HaMo/docs/doc.txt: Operation not supported

Vdaka za radu.A prajem prijemne sviatky vela osobnych i pracovnych uspechov
Tomas

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 4707
(20091221) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk