[linux] groupware a samba (ldap)

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Čtvrtek Únor 5 21:57:15 CET 2009

Pripajam sa k http://www.egroupware.org/ volbe. Sice je kusok komplexnejsia,
ale vsetko je modulovo riesene. Mne sa na nom najviac pacia kalendariky
synchronizovatelne v windows mobile za pomoci funambol klienta :-) A ani
knowledge base nie je na zahodenie.

Co sa tyka prepojenia s ldapom, tak som si takmer isty, ze je to bezproblemove
a prepojenie na maile je riesene tym stylom, ze novy user sa po prihlaseni
preklika ku mail klientovi vo webe a da si "new account" a naklika si konto,
ako v otlaku, alebo inde. Ak chce viac kont, naklika ich viac :-)