[linux] apache2

Pátek Únor 6 13:47:29 CET 2009

Ahoj,

prosim ta, nastav si mailoveho klienta, aby zalamoval posielany text do dlzky
80 znakov na riadok. 72 az 76 je obycajne idealne.

Dakujem

On 06.02.09 13:38, tester tester wrote:
> potreboval by som poradit s apache2. Mam aplikaciu, ktora bezi na jetty a
> pred nou stoji apache, ktory preposiela vsetky requesty (podla workera) na
> jetty. Problem je ze posielam POST data (cca. 10kb) ktore mi apache na
> jetty neposle.  Priamym volanim jetty tie data dorazia cez apache vsak
> nie. Vie mi niekto poradit v com by mohol byt problem?

Preco to potom posielasd cez apache?

> Resp. na ktore nastavenia apache sa treba pozriet ?

kde a ako si nastavil apache, aby preposielal poziadavky na jetty?

The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95