[linux] samba a nefungujuce login skripty

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Pátek Únor 20 07:53:47 CET 2009

On Fri, 2009-02-20 at 00:43 +0100, Martin Kyrc wrote:
> [...]
>
> a teraz kuleha, ktorej akosi nerozumiem:
> 1. ked si vylistujem \\xy\netlogon a v nom sa pokusim spustit logon.bat
> (dvojklik), system zahlasi 'system nemoze pristupit k zadanemu
> zariadeniu, ceste, alebo suboru'. ziadne blizsie info v samba logu, ani
> windows logu.
> 2. toto iste hlasi pokus o spustenie suboru z lubovolneho samba-share
> disku (napr. users home, ktory sa mapuje inym sposobom). mozem vytvorit
> aj iny .bat subor, v ktorom je len 'echo hello world' - rovnaky vysledok.
> 3. ak vsak spustim tento subor z cmd, subor sa vykona a vsetky disky sa

Ahoj, net logon.bat mas ulozeny ako co?
(file /var/samba/netlogon/logon.bat: ASCII text, with CRLF line
terminators)

musi to byt ulozene v MSDOS formate, ceze ak si ho vytvoril na linuxe
treba to prehnat utilitkou unix2dos (unix2dos logon.bat)
aby boli CRLF line terminatory namiesto unixovych.

za druhe, cesta k logon.bat je vzdy relativna k [netlogon] share
cize ak mas /var/samba/netlogon/logon.bat

tak logon script = logon.bat

v pripade ze je scrtipt vo /var/samba/netlogon/scripts/logon.bat

tak logon script = scripts/logon.bat

dalej checkni ze je tvoj netlogon share (/var/lib/samba) 755
a logon.bat 644

M.