[linux] samba a nefungujuce login skripty

Ján Koštial jan.kostial na datarix.sk
Sobota Únor 21 08:42:14 CET 2009

Windows XP obsahujú cmd.exe ale aj command.com.
Ich sada príkazov aj správanie je rozdielne.
Predpokladám, že na vykonanie bat súboru sa použije command.com.
Ak máš všetky Windowsy XP, skús zmeniť príponu na cmd.
Vtedy by sa mal skript vykonať pomocou cmd.exe.

Ján Koštial.