[linux] samba a nefungujuce login skripty

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Sobota Únor 21 09:58:25 CET 2009

ved prave, '\\server\netlogon\ferko.bat prikaz sa musi vykonat'.

urobil som to iste od podlahy na novom mieste (nova instalacia,
konfiuracia samby, iny windows klient, ina siet ako ta, kde mi to
nejde,..) a tam to ide ako hodinky. takze su len dve moznosti, bud ma
problem samotny klient (winxp), co sa vsak tazko zistuje, kedze
(ne)poskytne log taky aky poskytne (=ziadny, pripadne tak vseobecny, ze
je nanic), alebo nieco prehliadam v konfiguracii samby (co sa mi vsak
nezda).

zatial dik za hinty. teraz mam toho problemoveho klienta dole, takze to
nemozem dalej labovat, ked sa to niekam posunie, dam vediet.

mk