[linux] samba a nefungujuce login skripty

pavol ivan pali na invest-in.sk
Pátek Únor 20 13:33:56 CET 2009

zdravicko ;o)

mozem Vam povedat ze to funguje viac nez na 100%

tak ako sa spomenulo

na sambe musi byt spravne nastaveny global
nieco taketo mam ja vo svojom
pouzivam Linux Mandriva 2006 a vysie

mam to odskusane na RedHat 7.2 az 8,Mandriva 2006 a vysie,FedoraCore 5 a
vyssie a CentOS 5
a vsade mi to slape bez problemov a hlavne do slape na samba 3.0.x

GLOBAL
domain logons = yes

domain master = yes

logon path = \\%L\profil\%U

logon drive = Z:

logon home = \\%L\profil\%U

NETLOGON mam asi takto

path = /home/netlogon

writeable = no

guest ok = no

create mask = 0400

volume = Netlogon

fstype = Samba

no a este to co mam co ste nepomenuli aspon som si to nevsimol

ze pre win  NT4.0,W2K,XP sa pouziva *.cmd
pre WIN 9x sa pouziva *.bat
samozrejme ako ste spomenuli vytvorene pod win

a neviem ako to funguje Vam ale ja som musel pomenovat dane CMD podla
skupiny ktoru ma uzivatel ako primarnu

takze ja mam napr.   user.cmd, cs.cmd

a bezvadne to chodi aj ked pridem s novym PC a zadam meno heslo vsetko je
podla toho usera nastavene ;o)))

Palli