[linux] samba a nefungujuce login skripty

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Neděle Únor 22 00:45:45 CET 2009

..no kedze sa teraz "hrajkam" s mirgraciou PC a USERov v domene ACTIVE
DIRECTORY
tak mozem na 1000% prehlasit, ze u W2K a WXP je jedno ci sa logon script
vola .bat .cmd .exe .dll
alebo hocico ine spustitelne...
logon script v pripade .exe .bat .com .cmd sa spusti cez cmd.exe v
pripade .dll cez rundll.exe
(a asi keby ste do logon scriptu dali  obrazok.jpg spustil by sa podla
asociacie suborov vo win)

nespusti sa iba vtedy, ak PC nieje v domene....prip. PC sa korektne
nenalogovalo do domeny pri starte
(DNS problem, nekorektny znak v nazve PC a pod)

a ked sme este u kamarata prevadzkovali domenu na SAMBE..
tak logon sctipt  fungoval aj pod 2.x aj pod 3.x verziou samby korektne
vzdy..
bud podla %USER% alebo podla %GROUP% "schemy"....

este u W2K3 servrov je "neake zabezpecenie" co si vyzaduje "potvrdenie"
na spustenie suboru
zo siete .. (\\server\adresar\program.exe)
a toto "POLICY" sa da zapnut aj u WinXP, a vtedy sa asi nemusi spustit
ani logon script
(cista teoria)...