[linux] Zobrazenie stavu xkb laoyutu

(-K JohnNy johnny64 na swissjabber.org
Pondělí Leden 5 11:54:31 CET 2009

Nazdar,

> Ak by ti nevadilo, ze budes mat chaos v zobrazeni velkosti pismen (CAPS
> LOCK), tak mozes jednoducho pouzit tuto ledku. Jednoducho napis namiesto
> "scroll" retazec "caps", pripadne "num".
>
> Ak by si chcel nieco specialnejsie, tak pouzi oba z nich (je to trocha
> efektnejsie a vyraznejsie na notebookoch). Inu led uz asi pouzitelnu nemas.
> :-)
>
> Inak vobec nechapem, preco vyrabaju notebooky bez SCROLL LED. Tiez jeden
> taky mam, aj ked indikacia nastavenia klavesnice mi vobec nechyba.

No on ten book nemá vôbec žiadnu klávesnicovú LED (Asus Eee 900A).
Čiže aj Num lock a Caps lock mám zobrazené appletom, ktorý našťastie
Asus dodáva. (Mimochodom, to bol tiež celkom horor nájsť; ten od Asusu
je asi jediný, ktorý funguje v klasickej tray a nie je špeciálne
závislý na KDE lište alebo GNOME lište. Alebo som iba ja lama, že som
nič iné nenašiel.)

> No neviem ako pre KDE, ale GNOME applet to tusim zobrazovat vie. Prepnem
> klavesnicu cez klaves nastaveny v setxkbmap a prepne sa mi aj vlajocka na
> paneli.

OK, vďaka, skúsim sa pozrieť na ten GNOME applet. Je to schopné bežať
v stalonetray? Lebo ak to je závislé na GNOME paneli, tak mi to na
veľa nebude, keďže mám v pláne používať xmonad + dzen2.

JohnNy

--
(-K JohnNy aka Partial Derivative ∂
[home] http://johnny64.fixinko.sk/