[linux] vystup z konzoly do suboru

tester tester developer22 na seznam.cz
Pátek Leden 23 15:39:46 CET 2009

Zdravim,

neviem si poradit s jednou vecou a to vystupom z programu v jave , ktory mi smeruje na konzolu a potreboval by som ho presmerovat do suboru.
Skusil som klasiku java > logfile.log a vystup (v tomto pripade help) sa riadne zapisal ak vsak pouzijem
java -jar Start.jar > logfile.log tak sa vystup z programu Start.jar zapisuje do konzoly a nie do suboru.
Pokus java -verbose -jar Start.jar > logfile.log mal vysledok, ze hlasenia javy sa do logfilu zapisali ale vystup zo suboru nie. Docela som z toho uz na nervy takze ak niekto vie poradit budem rad za nakopnutie spravnym smerom.

T.