[linux] Aplikacia na sledovanie suborov

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Středa Leden 28 10:44:43 CET 2009

Ahoj,

On Wed, Jan 28, 2009 at 10:37:11AM +0100, Matej Pončák wrote:
> Viete mi poradit nejaku linuxovu aplikaciu ktora by mi vedela sledovat
> mnou zadefinovane subory a ak sa nahodou zmenia tak nech mi to da nejak
> vediet?

Ano vedeli. :)

Skus pozriet na toto:
  http://inotify-tools.sourceforge.net/
Potrebujes k tomu kernel, ktory to podporuje (asi uz vsetky aktualne beziace
2.6). Hlavne asi prikaz inotifywatch.
Ak vies trocha programovat, rozne prog. jazyky maju tuto podporu a mozes si
to vhodne upravit.

Akurat len trocha problem je, ked to spustas na adresar, ktory ma velmi
bujnu strukturu. Spusta sa to dost dlho, kym to prejde vsetky podadresare.

> Ide o to ze potrebujem sledovat ak sa zmeni napr. nejaky dokument na
> disku najlepsie ak by to vedelo zvladnut aj sambu.

Samba tusim vie vykonat aj nejaky prikaz pri nahrati suboru.

		SAL