[linux] zachrana pokazeneho disku

Jan Jankovic jankovic.jan na gmail.com
Sobota Červenec 4 19:55:07 CEST 2009

> Disk (PATA, 20gb) zacal robit cvak, cvak. Vytiahol som ho a zobral domov. Doma
> mam iba notebook. Ramcek na disk mam vsak tiez a tak disk hodim tam. Aky ma
> byt postup zachrany dat? (je tam v podstate iba windows na NTFS, jedna
> particia a kusok dat na ploche a podobne. fotky a tak mali nastastie na inom
> disku)

No ked uz cvaka tak vela stastia. Podstatne je moutnut ho ako Read
Only. Na NTFS recovery som pouzival EasyRecovery Pro, skus pohladat na
nejakych warez portaloch, mam s nim dobre skusenosti (ale bezi len pod
win, neviem ci je nieco podobne pod LIN). Je setrny k disku, len z
neho cita, urobi si v pamati rekonstrukciu filesystemu a potom mas
moznost vykopirovat tebou vybrate adresare/subory (alebo vsetko) na
zdravy disk.

YaNo