[linux] Pripojenie na remote desktop cez proxy

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Úterý Červenec 7 17:16:31 CEST 2009

Squid prepusti iba port 80 a koniec? Ak hej, tak mozno ssh tunel, ale to by
sshd muselo bezat na porte 80. Krajsie riesenie je openvpn, ktore sa vie
tvarit dokonca i tak, ze vsetko co sa posiela je http validna vec...
(napriklad posiela pakety zakodovane do obrazkov  a squid sa moze poskladat a
neodhali to :)

--
Odborník na všetko je zlý odborník. Ja sa snažím byť výnimkou potvrdzujúcou
pravidlo.