[linux] Pripojenie na remote desktop cez proxy

Úterý Červenec 7 18:07:52 CEST 2009

On 07.07.09 17:16, Ľubomír Varga wrote:
> Squid prepusti iba port 80 a koniec? Ak hej, tak mozno ssh tunel, ale to by
> sshd muselo bezat na porte 80. Krajsie riesenie je openvpn, ktore sa vie
> tvarit dokonca i tak, ze vsetko co sa posiela je http validna vec...
> (napriklad posiela pakety zakodovane do obrazkov  a squid sa moze poskladat a
> neodhali to :)

squid v default konfiguracii pusti HTTP requesty na niekolko bezpecnych
portov <=1024 a vsetky >1024 a CONNECT len na 443 a 563... zvysok totizto
ulahcuje tunelovanie spojeni cez neho. Skusit mozes ale obavam sa ze bez
uprav na squide alebo RDP serveri to nepojde

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
"To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]