[linux] Pripojenie na remote desktop cez proxy

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Úterý Červenec 7 14:14:29 CEST 2009

----- Originálna správa -----
Od: "Marcel Horvath" <marco2233 na gmail.com>
Komu: linux na lists.linux.sk
Odoslané: Tuesday, July 7, 2009 2:04:22 PM GMT +01:00 Amsterdam / Berlín / Bern / Rím / Štokholm / Viedeň
Predmet: [linux] Pripojenie na remote desktop cez proxy

Ahojte
mam taky problem
potrebujem sa pripojit na PC ktory na verejnu IP cez remote desktop, ale
ja som za FW na ktorom bezi squid. na nete som nasiel len nastavena ako by sa dalo pripjit na RD ze FW co nieje moj pripad... je to vobec mozne pripnut sa na RD ak idem cez squid?

Dik

--
Ing. Marcel Horváth

Podla mna sa to da vyriesit iba forwardom cez firewall a to ze vsetko co prichadza na port 3389 na externom rozhrani /rdesktop port/ forwardnut na 3389 port na vnutornom rozhrani. S tymto squid nic nema lebo squid pocuva /vacsinov/ len na webovych a mozno na ftp portoch - 80.

--

Ing. Rudolf Kollár

Ústav Informačno-komunikačných technológií
Katolícka univerzita v Ružomberku
Nám. A. Hlinku 60
034 01 Ružomberok

tel.: +421 44 431 61 11