[linux] Problem s mailom

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Pátek Červenec 24 10:22:17 CEST 2009

Podarilo sa mi prihlasit pod inym uzivatelom. Bez problemov. Bude to teda asi
nastavenim kvoty pre uzivatela. Problem je, ze i ked som sa cez telnet
prihlasoval cez protokol pop3, tak mi po zadani mena a hesla vyhodilo chybu s
nedostatkom miesta. Skoncil som na tom, ze konto je "deadlocknute" a dany
problem uz neriesim.

Dakujem za napad. Co sa tyka IMAPu, tak to vypada tak, ze kazdy uzivatel
pouziva pop3, s volbou ponechat spravy na serveri a teda pouzivaju to ako
keby imap...

PS: pekny navodik, ako zmazat maile zo serveru cez telnet cez pop3 rotokol:
http://www.windowsnetworking.com/articles_tutorials/poptelnt.html