[linux] SAMBA - archive bit: problem s nastavenim ak nie som vlastnikom suboru

patrik na foral.sk patrik na foral.sk
Pondělí Červenec 27 13:39:26 CEST 2009

Andrej Nestina napsal(a):
> Caw,
>
> Vyskusaj si zapnut
>
> dos filemode = yes
>
> Musis mat vsak prava na zapis, co asi mas.

Prava na zapis mam. Uz som z toho magor :-/
Ak nastavim: "dos filemode = yes" user s pravami
na zapis po ulozeni nenastavi archivny bit vobec.
Teda je to trocha komplikovanejsie. Vypozoroval
som, ze archivny bit sa nastavi len v pripade,
ak sa meni vlastnik suboru.

Priklad:
Subor ma vlastnika user1 a ma nastaveny archivny
bit. Ak spustim zalohu pod uctom backup1, archivny
bit sa odstrani, vlastnik zostane user1. Pri dalsej
zmene suboru pod uctom user1 sa archivny bit
nenastavi. Ak subor ulozi backup1, archivny bit sa
znovu nastavi.

netreba este nastavit parameter user_xattr
pri mountovani filesystemu?

--
Patrik jan