[linux] Fw: Fedora11 - Network manager a Bluetooth

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Pondělí Červenec 27 13:48:52 CEST 2009

jo to som vedel ze primarne pouziva fedora gnome...

Kbluetooth ma podla kdeajkych forumov problem ten, ze sa nezobrazi ikonka..
ci nenastartuje spravne..
vraj treba upgradovat baliky bluez a kbluetooht-utils ..ci take nieco ..

ale neako to v mojom pripade nezaberaa...

napr. v Kubuntu vyzera aplet pre Network Manager uplne inac ako vo Fedore..
asi rozdielne verzie..co by mi az tak nevadilo, casom sa to da doladit..
ale co stym wpa_supplicantom ..jednym ...konfiguracia je OK, a ak nebezi
Network Manager..
wpa_supplicant sa nespoji.... :(

----- Original Message -----
From: "Ing. Ján ONDREJ" <jan.ondrej na upjs.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, July 27, 2009 1:32 PM
Subject: Re: [linux] Fw: Fedora11 - Network manager a Bluetooth

Ahoj,

On Mon, Jul 27, 2009 at 11:40:27AM +0200, Kocur wrote:
> U Fedory je to celkom OK, ale vadia mi tam dve veci,
> a to Ovladanie sietvoh spojeny pomocou NetwrkManeger, a nefungujui
> Bluetoth..

NetworkManager nemusis pouzivat. Proste stopni sluzbu NetworkManager,
nakonfiguruj siet ako root a zapni povodny skript:
chkconfig service on && service network on

Nikto Ta nenuti pouzivat NetworkManager, aj ked vo Fedore 11 je uz dost
prepracovany a mne funguje spolahlivo. Pre desktop sa urcite hodi, kedze vie
jednoducho nakonfiguraovat siet.

> viete mi niekto pomoct z kbluetooth4.?? preco nefunguje, a pod. kedze
> "update" nezabral,

Ja pouzivam gnome-bluetooth, Fedora primarne pouziva prostredie Gnome a
vacsina aplikacii je prave prisposobena tomuto prostrediu, aj ked ten
kbluetooth by mal fungovat (nikdy som ho neskusal).
Mozno keby si nieco viac ohladom toho napisal, tak mozno niekto poradi.

> a ci je mozne nejako inak ovladat sietove spojenia z grafickeho rohrania,
> nez pomocou NetworkManagera..??

Je. Skus napr. system-config-network .

> (kedze wpa_supplicant sa akosi "nedohodne" z APckom, ifup ethX ci vpnc
> "commandline" prikazy akosi nereaguju, ked bezi NM)

vpnc by malo fungovat aj s networkmanagerom, mozno je chyba niekde inde.

SAL