[linux] Fw: Fedora11 - Network manager a Bluetooth

(-K JohnNy johnny64 na swissjabber.org
Pondělí Červenec 27 14:04:45 CEST 2009

> napr. v Kubuntu vyzera aplet pre Network Manager uplne inac ako vo Fedore..
> asi rozdielne verzie..co by mi az tak nevadilo, casom sa to da doladit..
> ale co stym wpa_supplicantom ..jednym ...konfiguracia je OK, a ak nebezi
> Network Manager..
> wpa_supplicant sa nespoji.... :(

Neviem, ako funguje NetworkManager, nikdy som ho nepoužíval, ale ak
som správne pochopil, tak je to jeden z nástrojov, ktoré (okrem iného)
vedia pomocou klikacieho GUI nakonfigurovať wifi, resp. iné druhy
siete. wpa_supplicant je iný takýto nástroj, ktorý poskytuje takú istú
funkcionalitu.

Ak teraz správne chápem, ty sa snažíš rozbehnúť naraz wpa_supplicant
a NetworkManager? V takom prípade by som sa nečudoval, keby nefungoval
ani jeden z nich, keďže je dosť veľká pravdepodobnosť, že sa budú
navzájom biť.

Každopádne, ja používam wpa_supplicant na debiane a nemám s ním
problém. Neviem, ako sa konfiguruje Fedora, aby automaticky po zapnutí
interfacu pustila wpa_supplicant (Google bude vedieť pomôcť), ale keď
už je spustený s minimalistickým wpa_supplicant.conf, ktorý obsahuje
aspoň

--------
ctrl_interface=DIR=/var/run/wpa_supplicant GROUP=netdev
update_config=1
--------

a uživateľ je v skupine netdev, pomocou wpa_gui dokáže ľubovoľne
pridávať / odoberať siete v konfigurácii a určovať, na ktorú sa
pripojiť.

(-K

--
(-K JohnNy aka Partial Derivative ∂