[linux] Fw: Fedora11 - Network manager a Bluetooth

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Pondělí Červenec 27 14:28:04 CEST 2009

tak najprv k tomu Network Manageru..
pre spravne fungovanie mi v zavislosti nainstaluje aj wpa_supplicant
configurak mam dobry, kedze na inom distre fungoval,..

spustena sluzba NM na wifi sa pripojim, NM pouzije wpa_supplicant
sluzba wpa_supplicant je vypnuta spolu zo sluzbou network ..v tomto
pripade..

zastavim sluzbu NM, spustim network a wpa_supplicant, ..
a wifi sa uz nespoji s AP, a ani ked to skusam cez commandline, pozeram logy
a co ja viem co este som vecer skusal,.. nespoji sa...

uz som medzicasom nasiel aj podporu NetworkManager-vpnc, taqze vyskusam..

k kbluetoothu, to vyzera tak ze je to neaka "vseobecna chyba", lebo podla
kdejakych forumov to
po instalaci nefunguje nikomu, po uprgade len niekomu...

samotny servis bluetoothd bezii, ..prikazom hidd -s si pekne sparujem
potkana..
funguje, ale po restarte zase hidd -s ..
skusim asi gnome-bluetooth, aj ked neviem co na to povie KDE4 .. :)