[linux] funkcionalne jazyky

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Pondělí Červenec 27 15:29:43 CEST 2009

Kusok off topic, ale neda mi. Mohol by si prezradit motivaciu, co ta vedie k
studiu takto menej znamych jazykov? V praxi (minimalne na platforme win so
standardnym BFU) je to tazsie pouzitelne a vyhody ako
programator "komercneho" softu nevidim. Zvozoval si aspektovu paradigmu,
pripadne objective C?

PS: robil som stvrt roka v lispe a aj prologu. Nadherne veci, musim uznat, ale
na vyvoj softu som skoncil na jave a ako pouzitelny hodnotim i C# (.NET). Co
sa tyka C/C++, tieto jazyky mam najradsej, ale z mojho pohladu absentuju
frameworky a nie su pouzitelne na rapid development, ktory je dnes
ziadany :-( kam tento svwt speje...