[linux] KDE4 - Power Managment a rozne ine drobnosti

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Středa Červenec 29 12:57:42 CEST 2009

No zase mam par otazociek a postrehov..

Mam notebook DELL Latitude D800 co je len okrajova info,
ale napr. v KUBUNTU mi ide v PowerManagemente menit jas displaya,
ale v MDK ci Fedore nie...(doteraz to neslo ani na starej inslacii)
acpi pritom nema podporu v module video na brightness ani v jendej zo spominanych distribucii....
...NETUSI NIEKTO AKO TO KUBUNTU ROBI  ..????  :)

tiez v mojom predoslom threade spominany Kbluetoth je vyrieseny downgradom na ver 0.3..
kedze v distre (MDV/FC11) implantovane verzie su 0.4xxxx co je len "test" verzia...

Dalej by ma zaujimalo, aky "frontend" je najlepsie pouzivat na AUDIO/VIDEO aplikacie..
ci XINE aleo Gstreamer .. ???
(lebo mam ten pocit, ze rozne prehravace maju defaultne rozne, a sa to trochu bije)
(a moc sa mi nechce experimentovat)

dalsia vec, som na graf. konzole v KDE - Xorg. pustim song ..hraje...aj 3 za sebou hraju..
prepnem sa na textovu konzolu (tty1-6) a nastane ticho, ..cas ale pesnickam veselo ubieha ..
(zeby nieco z nastavenim Pluseaudio .. :? )

..mrznuce licq tiez nepotesii ..ale problem je s kodovanim so subormi v historii, taqze to casom vyriesim

Keby niekto vedel nieco k spominanym veciam povedat...poradit..
..
potesiii...