[linux] Fedora11 - Network manager a Bluetooth

Kocur kocur na e-ba.sk
Pondělí Červenec 27 11:15:14 CEST 2009

Zdravim lidi..

Kedze mam novy hdd som sa rozhodol upgradnut aj system,..
ale kedze moja oblubena Mandriva sa mi v jej poslednej verzii akosi prestala pacit siahol som po niecom inom..

Rozhodujem sa medzi KUBUNTU 9.04 a Fedorou 11
kazde ma v sebe "nieco"co mi nie zrovna vyhovuje,
u Kubuntu to je ten debianovsky zaklad - inac fungovala spolahlivo..

U Fedory je to celkom OK, ale vadia mi tam dve veci,
a to Ovladanie sietvoh spojeny pomocou NetwrkManeger, a nefungujui Bluetoth..

viete mi niekto pomoct z kbluetooth4.?? preco nefunguje, a pod. kedze "update" nezabral,
a ci je mozne nejako inak ovladat sietove spojenia z grafickeho rohrania, nez pomocou NetworkManagera..??

(kedze wpa_supplicant sa akosi "nedohodne" z APckom, ifup ethX ci vpnc "commandline" prikazy akosi nereaguju, ked bezi NM)