[linux] postfix a header_chcecks

Ján ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Červen 11 08:20:30 CEST 2009

Ahoj,

On Thu, Jun 11, 2009 at 08:14:55AM +0200, Marcel Horvath wrote:
> potrebujem vyfiltrovat prichadzajucu postu pomocou header_checks
>
> mam knihu Postfix kompletni pruvodce no ked idem podla nej tak mi to nejako
> nefacha
>
> nastavenie v main.cf:
>
> header_checks = regexp:/etc/postfix/header_checks
> body_checks = regexp:/etc/postfix/body_checks
>
> a header_checks by mal vyzerat takto:
>
> /porn/ REJECT
> /sex/ REJECT

No tak toto je dost divoke. Hladas to v celej hlavicke, navyse hladas
podretazce, takze to moze byt kludne v slove:
  podporny
  odporny
  sporny
  ... menoval som len zopar
Takze vsetky maily, ktore obsahuju tento retazec vyfiltrujes. Daj si pozor,
ked robis header alebo body check, pretoze regularny vyraz musis nadefinovat
spravne, inak ti to moze zahadzovat vacsinu posty.

> no ked to takto nastavim tak neprejde ziadna posta dnu ani von:(

No ak nepojde o vyssie menovany problem, tak skus pozriet logy, preco to
vlastne zahodil.

> a este body_checks a header_checks mozu byt jeden a ten isty subor? tj aby
> sa pouzili tie iste vyrazy aj na telo aj na hlavicku spravy, alebo to musia
> byt rozne subory.

Podla mna moze. On si to nevsimne, ze je to ten isty, len ho nacita 2x.

		SAL