[linux] postfix a header_chcecks

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Čtvrtek Červen 11 09:42:53 CEST 2009

Hello,

Thursday, June 11, 2009, 9:20:02, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> pokial rozumne spamove riesenie nahradzas takymto nezmyslom, ani sa nediv.
> na filtrovanie spamov pouzi nejake rozumne riesenie napriklad spamassassin,
> najlepsie cez milter rozhranie pomocou programiku spamass-milter.

Nie je to az taky nezmysel, aj ked skor je to ucinne na virusy, resp.
vsetky maily co vyzeraju rovnako...
Ja tak mam na serveri odfiltrovanych zopar veci - napriklad ked pred
casom sa sirili tie e-card virusy/spamy, tak isli lahko cez
header/body checks vyfiltrovat. A vyhodu to ma v tom, ze dany email
hned odmietnem a nemusim ho prijimat a dalej spracovavat. A ako bonus
ak z nejakej IP odmietnem X mailov za 5 minut, tak cez fail2ban ju na
hodinu zablokujem...

--
  bYE, Marki