[linux] Testovací dátový súbor

Úterý Červen 16 16:15:03 CEST 2009

On 16.06.09 15:39, OLIVER Kindernay wrote:
> No, ten váš kód bude zrejme o čosi rýchlejší. DF je vo flags na desiatom
> bite takze or s 00000000010000000000 by zrejme pomohol.

Nuz, rad by som vedel o kolko, uz len zo zvedavosti ako dobre su tieto
CISC instrukcie efektivne na modernych procakoch. okrem nasobenia a delenia su to asi
najkomplikovanejsie instrukcie ktore si z x86 architektury pamatam

Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]