[linux] MP4 - mp3a - problem s prehravanim zvuku

Milan Plzik emempi na gmail.com
Středa Červen 17 21:17:11 CEST 2009

V Streda, 17. jún 2009 o 20:51 +0200, OLIVER Kindernay napísal(a):
> Zacni pouzivat mplayer a nic nepotrebujes z do smrti:). Ten tusim
> pouziva kniznicu libav

  Hovori sa sice, ze mplayer prehra aj listky do kina, ale netreba to
prehanat (btw, tusim pouziva ffmpeg).

  Co sa tyka mp4 a dalsich, na dekodovanie sa pouziva faad; tusim o tom
nieco pisu na
http://forum.mandriva.com/viewtopic.php?p=539660&sid=735f2577ef504ef736a4d3c494eebd00 .