[linux] MP4 - mp3a - problem s prehravanim zvuku

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Středa Červen 17 21:55:59 CEST 2009

etse teda pre uplnost to napisem sem..(nech ma thread zmysel)

zo stranky http://easyurpmi.zarb.org/ treba pridat "PLF Repository" do
zdrojov urpm
tiez treba povolit aj "Backports" zdroje pre PLF..

potom nasledne nainstalovat faad2 faac xine-faad
este by bodol plugin pre vlc...

"a hla aj STV3 nabralo zvuku"