[linux] Setleds default option

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Březen 5 11:41:35 CET 2009

Ahoj,

  pozeram, ze setleds nezapisuje do ziadneho suboru, takze zrejme ten
default myslia len pocas behu systemu. Po restarte pocitaca sa nahodia
zrejme znova povodne nastavenia.

  Dokumentacia pise, ze mas pridat setleds do nejakeho rc skriptu, zrejme
bud rc.local alebo do .bash_profile . Je tam aj celkom pekna ukazka.

		SAL