[linux] Setleds default option

Pátek Březen 6 09:50:10 CET 2009

On 05.03.09 19:00, Robert Cernansky wrote:
> Mysli sa reset terminalu - vid. man reset.

zjavne :) a potom vyvstava otazka, po com sa tie nastavenia neuchovavaju.
reset sposobi softverovy reset, ale vypnutie terminalu alebo jeho emulatora
tie nastavenia uz ponechat nemusi (ja by som bol nasraty keby ponechavalo,
pri ledkach to nevadi ale ak mi nieco zhovadi terminal...)
Christian Science Programming: "Let God Debug It!".