[linux] Setleds default option

Stefan Skoda skoda na fvs.upjs.sk
Úterý Březen 10 14:56:35 CET 2009

Dakujem,

ak sa nemylim, tak v logine ani bashrc by mi to moc nepomohlo,
ked by som to chcel mat zapnute uz pri prihlasovani
zatial sa byt jedinym riesenim skript v rc, asi najlepsie rc.local

Len ma drazdi, ze podla popisu parametru -D (man setleds)
by prave toto mal robit ten parameter (ak to dobre prekladam)
lenze nefunguje a kdo vie ci vobec daco skutocne robi ...
Zatial som nenasiel nikde vysvetlenie, ci je to len bug, alebo ci
to sluzi na nieco ine ako na odpamatanie toho nastavenia po restarte
(co je tam vyslovne napisane) a ak hej tak na co.

Stevo

Fakulta verejnej spravy
Univerzita P. J. Safarika v Kosiciach
Popradska 66, Kosice